Wszystkim grantobiorcom, którzy podpisali umowy na realizację grantów w ramach przedsięwzięcia 1.2.5 Wzmocnienie potencjału organizacji pozarządowych wybranych do realizacji w ramach naboru grantowego nr 8/2024/G przypominamy o obowiązkach wynikających z podpisanych umów.
Informujemy o obowiązku umieszczania na wszystkich materiałach promocyjnych (plakatach, ulotkach, zaproszeniach, gadżetach itp.) logotypów w tym LGD w miejscu, na które pozwala księga wizualizacji znaku PROW. Poniżej zamieszczamy przykładowe wzory oznaczenia zakupów w ramach grantu.
Sprawozdania należy przygotowywać na specjalnym formularzu (załączonym poniżej) wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi poniesione koszty tj. rachunki, faktury (opisane jak we wzorze poniżej). Sprawozdanie grantobiorca zobowiązany jest złożyć w terminie wynikającym z umowy (po zrealizowaniu projektu i dokonaniu wszelkich płatności związanych z realizacją grantu).
Wszystkie płatności w projekcie muszą się odbywać za pośrednictwem konta bankowego wskazanego w umowie dotacji.
Poniżej zamieszczamy wzór opisu faktur bądź rachunków bankowych, które w formie załączników będą składane z wnioskiem o rozliczenie grantu. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: tel. 15 8650 216 e-mail: biuro@dorzeczewisly.pl
ZAŁĄCZNIKI: