środa, 16 lipca, 2025
ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec
tel. / fax 15 8650 216
e-mail: biuro@dorzeczewisly.pl
pon. śr. czw. pt. 7:00 – 15:00, wt. 8:00 – 16:00
Lokalna Grupa Działania - Dorzecze Wisły
Dołącz do nas
  • Start
  • O NAS
    • BIURO LGD – DORZECZE WISŁY
    • NASZE STOWARZYSZENIE
    • CELE STOWARZYSZENIA
    • CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?
    • STATUT LGD – DORZECZE WISŁY
    • REGULAMINY
      • REGULAMIN PRACY ZARZĄDU
      • REGULAMIN PRACY RADY
      • REGULAMIN PRACY KOMISJI REWIZYJNEJ
      • REGULAMIN PRACY BIURA LGD
      • REGULAMIN WYBORU WŁADZ
    • WŁADZE STOWARZYSZENIA
    • CZŁONKOWIE STOWARZYSZENIA
    • ZOSTAŃ CZŁONKIEM LGD
    • SKŁADKA CZŁONKOWSKA
    • NASZ LOGOTYP
    • INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
    • MAPA ŚWIĘTOKRZYSKICH LGD
  • AKTUALNOŚCI
    • Wszystkie
    • Atrakcje Turystyczne
    • Fundusze EFS
    • Informacje
    • Konsultacje społeczne
    • Ogłoszenia o naborze
    • Operacja własna
    • Poradniki
    • Projekty współpracy
    • Realizacja LSR
    • Stowarzyszenie
    • Wyniki naborów
    Informacja dla interesantów. We wtorek 17 grudnia biuro LGD – DW będzie nieczynne

    Biuro Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły nieczynne w dniu 18 lipca 2025 r.

    Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację

    Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację złożonych wniosków

    Harmonogram naborów obowiązujący od dnia 28.06.2024 r. na rok 2024 w ramach LSR 2023-2029

    Aktualizacja harmonogramu naborów wniosków w II kwartale 2025 r.

    Absolutorium dla Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły za 2024 r.

    Absolutorium dla Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły za 2024 r.

    Ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2025

    Ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2025

    Podsumowano realizację Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. Wyniki są imponujące

    Podsumowano realizację Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. Wyniki są imponujące

    Wielka szansa dla lokalnych NGO. 70 milionów złotych na rozwój

    Wielka szansa dla lokalnych NGO. 70 milionów złotych na rozwój

    Wsparcie bez ograniczeń branżowych. Zmieniamy zasady dofinansowania w naborze wniosków na założenie działalności gospodarczej

    Wsparcie bez ograniczeń branżowych. Zmieniamy zasady dofinansowania w naborze wniosków na założenie działalności gospodarczej

    Bierzemy udział w szkoleniu dla Lokalnych Grup Działania z woj. świętokrzyskiego w zakresie perspektywy finansowej PS WPR 2023-2027

    Bierzemy udział w szkoleniu dla Lokalnych Grup Działania z woj. świętokrzyskiego w zakresie perspektywy finansowej PS WPR 2023-2027

    Trending Tags

    • LSR
  • NABORY WNIOSKÓW
    • TRWAJĄCE
      • AKTUALNIE NIE SĄ PROWADZONE NABORY WNIOSKÓW
    • ZAKOŃCZONE
      • NABÓR WNIOSKÓW NR 3/2025
      • NABÓR WNIOSKÓW NR 2/2025
      • NABÓR WNIOSKÓW NR 1/2025
    • PUE ARiMR
    • ZAŁÓŻ PROFIL W PUE ARiMR
    • ANKIETA MONITORUJĄCA
  • REALIZACJA LSR 2023-2029
    • LOKALNA STRATEGIA ROZWOJU
    • PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR 2023-2029
      • TABELA PRZEDSIĘWZIĘĆ, WSKAŹNIKI
      • 1.1 ROZBUDOWA OFERTY INFRASTRUKTURY PUBLICZNEJ UMOŻLIWIAJĄCEJ ROZWÓJ I ZAGOSPODAROWANIE CZASU WOLNEGO MIESZKAŃCÓW
      • 1.2 AKTYWIZACJA I KSZTAŁTOWANIE ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA – REALIZACJA PROJEKTÓW PARTNERSKICH
      • 1.3 AKTYWIZACJA I KSZTAŁTOWANIE ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA I/LUB CYFRYZACJA ŻYCIA CODZIENNEGO
      • 1.4 KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW ŻYCIA PUBLICZNEGO I SPOŁECZNEGO
      • 1.5 WSPARCIE INNOWACYJNYCH INICJATYW ODDOLNYCH
      • 1.6 WZMOCNIENIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
      • 1.7 KOJARZENIE PARTNERÓW I ANIMOWANIE DO REALIZACJI WSPÓLNYCH PROJEKTÓW NA RZECZ WZMACNIANIA TOŻSAMOŚCI LOKALNEJ
      • 1.8 ZWIĘKSZENIE OFERTY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO, INTEGRACJI I ROZWOJU DLA LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI
      • 1.9 ROZWÓJ OSOBISTY – WZMACNIANIE KOMPETENCJI I INTEGRACJA
      • 1.10 PODEJMOWANIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
      • 1.11 MAŁA ARCHITEKTURA TURYSTYCZNA (FEW EFRR)
    • PROCEDURY OCENY I WYBORU
      • PROCEDURA OCENY I WYBORU GRANTOBIORCÓW
      • PROCEDURA OCENY I WYBORU OPERACJI W RAMACH LSR NA LATA 2023-2027
    • FISZKI GRANTOWE
    • WYTYCZNE MIN. ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
    • WAŻNE DOKUMENTY PS WPR 2023-2027
      • UMOWA RAMOWA NA LATA 2024-2029
      • HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW
      • PLAN KOMUNIKACJI ZE SPOŁECZNOŚCIĄ
      • PLAN SZKOLEŃ LGD – DORZECZE WISŁY
      • SPOSÓB WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH
    • PORADNIKI
    • POZOSTAŁE
      • USTAWY I ROZPORZĄDZENIA PS WPR 2023-2027
      • KSIĘGA WIZUALIZACJI PS WPR 2023-2027
      • INTERWENCJA LEADER 2023-2027
      • PYTANIA I ODPOWIEDZI LSR 2023-2029
      • PRZYGOTOWANIE LSR NA LATA 2021-2027
        • UMOWA NA WSPARCIE PRZYGOTOWAWCZE
        • PRACE PRZYGOTOWAWCZE
        • PLAN WŁĄCZENIA SPOŁECZNOŚCI
        • INFORMACJACH O TERMINACH SPOTKAŃ
        • PUNKT KONSULTACYJNY PS WPR 2021-2027
        • SPOTKANIA KONSULTACYJNE LSR 2023-2027
        • PODSUMOWANIE SPOTKAŃ KONSULTACYJNYCH
        • RAPORT ZBIORCZY ZE SPOTKAŃ
        • ANKIETA DIAGNOSTYCZNA
        • ANKIETA PLANISTYCZNA
        • FISZKI PROJEKTOWE
        • RAPORT PLAN WŁĄCZENIA SPOŁECZNOŚCI
        • ZATWIERDZENIE LSR 2021-2027
  • REALIZACJA LSR 2016-2022
    • NABORY WNIOSKÓW
      • WYNIKI NABORÓW
      • OGŁOSZENIA O NABORZE
    • DOKUMENT LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU
    • UMOWA RAMOWA PROW 2014-2020
    • HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW
    • PLAN KOMUNIKACJI ZE SPOŁECZNOŚCIĄ
    • PLAN SZKOLEŃ LGD – DORZECZE WISŁY
    • INFORMACJA O WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW
    • OPIS PRZEDSIĘWZIĘĆ LSR 2014-2020
      • BRANŻE KLUCZOWE W LSR
      • TWORZENIE NOWYCH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
      • TWORZENIE NOWYCH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH GR. DEFAWORYZOWANA
      • ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH
      • PROJEKTY GRANTOWE
      • OPERACJE WŁASNE
      • PROJEKTY WSPÓŁPRACY
    • PROCEDURY WYBORU I OCENY OPERACJI I GRANTÓW
    • LOKALNE KRYTERIA WYBORU OPERACJI I GRANTÓW
    • OŚWIADCZENIA DO KRYTERIÓW LOKALNYCH
      • OŚWIADCZENIA DLA KONKURSÓW
      • OŚWIADCZENIA DLA GRANTÓW
    • USTAWY I ROZPORZĄDZENIA PROW 2014-2020
    • EWALUACJA LSR NA LATA 2014-2020
    • KLAUZULE RODO
    • KSIĘGA WIZUALIZACJI PROW 2014-2020
  • LINKI
    • ATRAKCJE TURYSTYCZNE
    • ŚBRR KIELCE
    • POLSKA SIEĆ LGD
    • WYSZUKIWARKA KRS ONLINE
    • KRAJOWY REJESTR KGW
    • REJESTR POWIĄZAŃ
    • BAZA PODATNIKÓW VAT
    • BAZA PRZEDSIĘBIORCÓW CEIDG
    • WYSZUKIWARKA SUDOP
    • KALULATOR WYNAGRODZEŃ
    • ARCHIWALNA STRONA PROW 2014-2020
    • ARCHIWALNA STRONA PROW 2007-2013
  • KONTAKT
    • NAPISZ DO NAS
    • ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
  • Start
  • O NAS
    • BIURO LGD – DORZECZE WISŁY
    • NASZE STOWARZYSZENIE
    • CELE STOWARZYSZENIA
    • CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?
    • STATUT LGD – DORZECZE WISŁY
    • REGULAMINY
      • REGULAMIN PRACY ZARZĄDU
      • REGULAMIN PRACY RADY
      • REGULAMIN PRACY KOMISJI REWIZYJNEJ
      • REGULAMIN PRACY BIURA LGD
      • REGULAMIN WYBORU WŁADZ
    • WŁADZE STOWARZYSZENIA
    • CZŁONKOWIE STOWARZYSZENIA
    • ZOSTAŃ CZŁONKIEM LGD
    • SKŁADKA CZŁONKOWSKA
    • NASZ LOGOTYP
    • INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
    • MAPA ŚWIĘTOKRZYSKICH LGD
  • AKTUALNOŚCI
    • Wszystkie
    • Atrakcje Turystyczne
    • Fundusze EFS
    • Informacje
    • Konsultacje społeczne
    • Ogłoszenia o naborze
    • Operacja własna
    • Poradniki
    • Projekty współpracy
    • Realizacja LSR
    • Stowarzyszenie
    • Wyniki naborów
    Informacja dla interesantów. We wtorek 17 grudnia biuro LGD – DW będzie nieczynne

    Biuro Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły nieczynne w dniu 18 lipca 2025 r.

    Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację

    Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację złożonych wniosków

    Harmonogram naborów obowiązujący od dnia 28.06.2024 r. na rok 2024 w ramach LSR 2023-2029

    Aktualizacja harmonogramu naborów wniosków w II kwartale 2025 r.

    Absolutorium dla Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły za 2024 r.

    Absolutorium dla Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły za 2024 r.

    Ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2025

    Ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2025

    Podsumowano realizację Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. Wyniki są imponujące

    Podsumowano realizację Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. Wyniki są imponujące

    Wielka szansa dla lokalnych NGO. 70 milionów złotych na rozwój

    Wielka szansa dla lokalnych NGO. 70 milionów złotych na rozwój

    Wsparcie bez ograniczeń branżowych. Zmieniamy zasady dofinansowania w naborze wniosków na założenie działalności gospodarczej

    Wsparcie bez ograniczeń branżowych. Zmieniamy zasady dofinansowania w naborze wniosków na założenie działalności gospodarczej

    Bierzemy udział w szkoleniu dla Lokalnych Grup Działania z woj. świętokrzyskiego w zakresie perspektywy finansowej PS WPR 2023-2027

    Bierzemy udział w szkoleniu dla Lokalnych Grup Działania z woj. świętokrzyskiego w zakresie perspektywy finansowej PS WPR 2023-2027

    Trending Tags

    • LSR
  • NABORY WNIOSKÓW
    • TRWAJĄCE
      • AKTUALNIE NIE SĄ PROWADZONE NABORY WNIOSKÓW
    • ZAKOŃCZONE
      • NABÓR WNIOSKÓW NR 3/2025
      • NABÓR WNIOSKÓW NR 2/2025
      • NABÓR WNIOSKÓW NR 1/2025
    • PUE ARiMR
    • ZAŁÓŻ PROFIL W PUE ARiMR
    • ANKIETA MONITORUJĄCA
  • REALIZACJA LSR 2023-2029
    • LOKALNA STRATEGIA ROZWOJU
    • PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR 2023-2029
      • TABELA PRZEDSIĘWZIĘĆ, WSKAŹNIKI
      • 1.1 ROZBUDOWA OFERTY INFRASTRUKTURY PUBLICZNEJ UMOŻLIWIAJĄCEJ ROZWÓJ I ZAGOSPODAROWANIE CZASU WOLNEGO MIESZKAŃCÓW
      • 1.2 AKTYWIZACJA I KSZTAŁTOWANIE ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA – REALIZACJA PROJEKTÓW PARTNERSKICH
      • 1.3 AKTYWIZACJA I KSZTAŁTOWANIE ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA I/LUB CYFRYZACJA ŻYCIA CODZIENNEGO
      • 1.4 KSZTAŁTOWANIE LIDERÓW ŻYCIA PUBLICZNEGO I SPOŁECZNEGO
      • 1.5 WSPARCIE INNOWACYJNYCH INICJATYW ODDOLNYCH
      • 1.6 WZMOCNIENIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
      • 1.7 KOJARZENIE PARTNERÓW I ANIMOWANIE DO REALIZACJI WSPÓLNYCH PROJEKTÓW NA RZECZ WZMACNIANIA TOŻSAMOŚCI LOKALNEJ
      • 1.8 ZWIĘKSZENIE OFERTY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO, INTEGRACJI I ROZWOJU DLA LOKALNEJ SPOŁECZNOŚCI
      • 1.9 ROZWÓJ OSOBISTY – WZMACNIANIE KOMPETENCJI I INTEGRACJA
      • 1.10 PODEJMOWANIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
      • 1.11 MAŁA ARCHITEKTURA TURYSTYCZNA (FEW EFRR)
    • PROCEDURY OCENY I WYBORU
      • PROCEDURA OCENY I WYBORU GRANTOBIORCÓW
      • PROCEDURA OCENY I WYBORU OPERACJI W RAMACH LSR NA LATA 2023-2027
    • FISZKI GRANTOWE
    • WYTYCZNE MIN. ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
    • WAŻNE DOKUMENTY PS WPR 2023-2027
      • UMOWA RAMOWA NA LATA 2024-2029
      • HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW
      • PLAN KOMUNIKACJI ZE SPOŁECZNOŚCIĄ
      • PLAN SZKOLEŃ LGD – DORZECZE WISŁY
      • SPOSÓB WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH
    • PORADNIKI
    • POZOSTAŁE
      • USTAWY I ROZPORZĄDZENIA PS WPR 2023-2027
      • KSIĘGA WIZUALIZACJI PS WPR 2023-2027
      • INTERWENCJA LEADER 2023-2027
      • PYTANIA I ODPOWIEDZI LSR 2023-2029
      • PRZYGOTOWANIE LSR NA LATA 2021-2027
        • UMOWA NA WSPARCIE PRZYGOTOWAWCZE
        • PRACE PRZYGOTOWAWCZE
        • PLAN WŁĄCZENIA SPOŁECZNOŚCI
        • INFORMACJACH O TERMINACH SPOTKAŃ
        • PUNKT KONSULTACYJNY PS WPR 2021-2027
        • SPOTKANIA KONSULTACYJNE LSR 2023-2027
        • PODSUMOWANIE SPOTKAŃ KONSULTACYJNYCH
        • RAPORT ZBIORCZY ZE SPOTKAŃ
        • ANKIETA DIAGNOSTYCZNA
        • ANKIETA PLANISTYCZNA
        • FISZKI PROJEKTOWE
        • RAPORT PLAN WŁĄCZENIA SPOŁECZNOŚCI
        • ZATWIERDZENIE LSR 2021-2027
  • REALIZACJA LSR 2016-2022
    • NABORY WNIOSKÓW
      • WYNIKI NABORÓW
      • OGŁOSZENIA O NABORZE
    • DOKUMENT LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU
    • UMOWA RAMOWA PROW 2014-2020
    • HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW
    • PLAN KOMUNIKACJI ZE SPOŁECZNOŚCIĄ
    • PLAN SZKOLEŃ LGD – DORZECZE WISŁY
    • INFORMACJA O WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW
    • OPIS PRZEDSIĘWZIĘĆ LSR 2014-2020
      • BRANŻE KLUCZOWE W LSR
      • TWORZENIE NOWYCH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
      • TWORZENIE NOWYCH PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH GR. DEFAWORYZOWANA
      • ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH
      • PROJEKTY GRANTOWE
      • OPERACJE WŁASNE
      • PROJEKTY WSPÓŁPRACY
    • PROCEDURY WYBORU I OCENY OPERACJI I GRANTÓW
    • LOKALNE KRYTERIA WYBORU OPERACJI I GRANTÓW
    • OŚWIADCZENIA DO KRYTERIÓW LOKALNYCH
      • OŚWIADCZENIA DLA KONKURSÓW
      • OŚWIADCZENIA DLA GRANTÓW
    • USTAWY I ROZPORZĄDZENIA PROW 2014-2020
    • EWALUACJA LSR NA LATA 2014-2020
    • KLAUZULE RODO
    • KSIĘGA WIZUALIZACJI PROW 2014-2020
  • LINKI
    • ATRAKCJE TURYSTYCZNE
    • ŚBRR KIELCE
    • POLSKA SIEĆ LGD
    • WYSZUKIWARKA KRS ONLINE
    • KRAJOWY REJESTR KGW
    • REJESTR POWIĄZAŃ
    • BAZA PODATNIKÓW VAT
    • BAZA PRZEDSIĘBIORCÓW CEIDG
    • WYSZUKIWARKA SUDOP
    • KALULATOR WYNAGRODZEŃ
    • ARCHIWALNA STRONA PROW 2014-2020
    • ARCHIWALNA STRONA PROW 2007-2013
  • KONTAKT
    • NAPISZ DO NAS
    • ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Lokalna Grupa Działania - Dorzecze Wisły
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Start Wiadomości Poradniki

Rejestracja w systemie ARiMR, niezbędny krok po uzyskaniu numeru EP

Łukasz Orłowski autor: Łukasz Orłowski
czw. 24.10.2024
kategoria: Poradniki
czas czytania: 2 minuty
0
Rejestracja w systemie ARiMR, niezbędny krok po uzyskaniu numeru EP

Fot. istockphoto

20
UDOSTĘPNIENIA
405
WYŚWIETLENIA
UdostępnijUdostępnijWyślijWyślij

Uzyskałeś/aś numer ewidencyjny producenta (EP)? To pierwszy krok do korzystania z wsparcia oferowanego przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR). Jeśli tak, to teraz czas na rejestrację na stronie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, który umożliwi Ci korzystanie z systemu i m.in. składanie wniosków o dofinansowanie za pomocą generatora.

✅ Niniejsza instrukcja dotyczy naborów konkursowych, w których wnioskodawcą może być:

  • osoba fizyczna (np. konkurs na założenie działalności gospodarczej),
  • jednostka sektora finansów publicznych (np. w konkurs na infrastrukturę publiczną),
  • inne osoby prawne (np. konkurs z udziałem operacji własnej LGD).

UWAGA: W przypadku projektów grantowych ogłaszanych przez LGD – Dorzecze Wisły, stowarzyszenia nie muszą zakładać konta użytkownika, ponieważ wnioski o przyznanie pomocy będą składane do biura w wersji papierowej, jak dotychczas.

Jak zarejestrować konto?

Aby skorzystać ze strony ARiMR, należy posiadać/utworzyć konto zgodnie z Instrukcją logowania do Platformy Usług Elektronicznych (PUE). Uzyskanie dostępu do aplikacji (zakładanie konta) odbywa się w formie elektronicznej. System teleinformatyczny ARiMR regulowany jest w oparciu o  w art. 10 c ustawy ARiMR*. Aby założyć konto i mieć dostęp do aplikacji, zostaniesz poproszony/a o podanie danych weryfikacyjnych, którymi są:

  1. Numer producenta (login) – jest to 9-cio cyfrowy numer identyfikacyjny producenta nadany
    przez ARiMR.
  2. 8 ostatnich cyfr rachunku bankowego – chodzi o 8 ostatnich cyfr konta bankowego podanego
    we wniosku o wpis do ewidencji producentów.
  3. Wypłacona kwota – kwota ostatniego przelewu otrzymanego z ARiMR zrealizowanego w roku
    danym w przypadku osób, które mają już założone konto. W przypadku braku otrzymania przelewu z ARiMR w danym roku, lub osób, które po raz pierwszy będą chciały utworzyć konto, należy wprowadzić wartość 0,00. 

Szczegółowe informacje zawarte są w Instrukcji logowania do Platformy Usług Elektronicznych (PUE), którą można pobrać z naszej strony internetowej (pobierz instrukcję).

*art. 10 c ustawy ARiMR (Dz.U.2023.1199)

Składanie wniosków, wymiana korespondencji i zawieranie umów za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji.

Art.  10c.  
  1. Złożenie wniosku za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji następuje po uwierzytelnieniu w tym systemie podmiotu składającego ten wniosek, a w przypadku gdy wniosek jest składany przez podmiot niebędący osobą fizyczną – po uwierzytelnieniu osoby:
    1) uprawnionej do reprezentacji tego podmiotu – jeżeli jego reprezentacja jest jednoosobowa;
    2) upoważnionej przez osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu – jeżeli jego reprezentacja jest wieloosobowa.
  2. Uwierzytelnienie w systemie teleinformatycznym Agencji następuje:
    1) w sposób określony w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57) lub
    2) za pomocą loginu i kodu dostępu do systemu teleinformatycznego Agencji.
  3. Jeżeli postępowanie administracyjne lub inne postępowanie zostało wszczęte na wniosek złożony za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji, wymiany korespondencji dotyczącej postępowania, w tym składania pism przez stronę postępowania i doręczania pism stronie postępowania, oraz wykonywania przez stronę postępowania innych czynności dotyczących postępowania, w tym podpisywania dokumentów, dokonuje się za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji zgodnie z ust. 7, pod warunkiem że strona tego postępowania wyraziła na to zgodę za pomocą tego systemu.
  4. Zgoda, o której mowa w ust. 3, jest:
    1) równoznaczna z żądaniem doręczania pism stronie postępowania za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji;
    2) skuteczna, jeżeli strona postępowania została pouczona o skutkach jej wyrażenia, w szczególności o tym, że wymiana korespondencji dotyczącej postępowania oraz wykonywanie przez stronę postępowania innych czynności dotyczących postępowania będą dokonywane zgodnie z ust. 7.
  5. Warunek, o którym mowa w ust. 3, nie ma zastosowania do postępowań w sprawach dotyczących pomocy, do której mają zastosowanie przepisy rozdziałów 5 i 8 ustawy z dnia 8 lutego 2023 r. o Planie Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 (Dz. U. poz. 412).
  6. W postępowaniach dotyczących pomocy, do której mają zastosowanie przepisy rozdziałów 5 i 8 ustawy z dnia 8 lutego 2023 r. o Planie Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027, oraz w postępowaniach, w których strona postępowania wyraziła zgodę, o której mowa w ust. 3, strona postępowania, jej pełnomocnik lub jej przedstawiciel podają za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji numer telefonu lub adres poczty elektronicznej.
  7. Złożenie wniosku, wymiana korespondencji oraz wykonywanie innych czynności dotyczących postępowania za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji następują zgodnie z następującymi regułami:
    1) do złożenia wniosku lub innego pisma oraz do wykonania innej czynności dotyczącej postępowania przez stronę postępowania nie jest wymagany podpis elektroniczny, ale ponowne uwierzytelnienie w tym systemie zgodnie z ust. 1 i 2 podczas odpowiednio składania pisma albo wykonywania innej czynności dotyczącej postępowania, a jeżeli wykonanie czynności dotyczącej postępowania polega na podpisaniu dokumentu, uznaje się, że ponowne uwierzytelnienie w tym systemie zgodnie z ust. 1 i 2 podczas wykonywania tej czynności jest równoznaczne z podpisaniem dokumentu;
    2) załączniki do wniosku lub innego pisma dołącza się jako dokumenty utworzone za pomocą tego systemu, a w przypadku gdy stanowią dokumenty wymagające opatrzenia podpisem przez osobę trzecią, dołącza się je w postaci elektronicznej jako:
    a) dokumenty opatrzone przez tę osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym albo podpisem zaufanym albo
    b) elektroniczne kopie dokumentów sporządzonych w postaci papierowej i opatrzonych przez tę osobę podpisem własnoręcznym, zapisane w formacie określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 18 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;
    3) stronie postępowania po wysłaniu wniosku lub innego pisma oraz po wykonaniu innej czynności dotyczącej postępowania jest wystawiane przez ten system potwierdzenie odpowiednio złożenia pisma oraz wykonania innej czynności dotyczącej postępowania, które zawiera unikalny numer nadany przez ten system oraz datę odpowiednio złożenia pisma oraz wykonania innej czynności dotyczącej postępowania;
    4) datą wszczęcia postępowania na wniosek złożony za pomocą tego systemu jest dzień wystawienia potwierdzenia złożenia pisma, o którym mowa w pkt 3;
    5) za datę złożenia pisma oraz wykonania innej czynności dotyczącej postępowania przez stronę postępowania uważa się dzień ponownego uwierzytelnienia w tym systemie zgodnie z ust. 1 i 2 podczas odpowiednio składania pisma albo wykonywania innej czynności dotyczącej postępowania;
    6) stronie postępowania po otrzymaniu pisma w tym systemie jest wystawiane przez ten system zawiadomienie o otrzymaniu tego pisma, które jest przesyłane na numer telefonu lub adres poczty elektronicznej podane za pomocą tego systemu, oraz potwierdzenie otrzymania pisma zawierające unikalny numer nadany przez ten system oraz datę otrzymania pisma;
    7) za datę doręczenia stronie postępowania pisma za pomocą tego systemu uznaje się dzień:
    a) potwierdzenia odczytania pisma przez stronę postępowania w tym systemie, z tym że strona postępowania uzyskuje dostęp do treści tego pisma i do jego załączników po dokonaniu tego potwierdzenia,
    b) następujący po upływie 14 dni od dnia otrzymania pisma w tym systemie, jeżeli strona postępowania nie potwierdziła odczytania pisma przed upływem tego terminu;
    8) niewykonanie czynności dotyczącej postępowania przez stronę postępowania w terminie wyznaczonym w piśmie wzywającym do wykonania tej czynności jest równoznaczne z odmową jej wykonania;
    9) decyzje administracyjne, postanowienia oraz inne pisma doręczane stronie, sporządzone z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego Agencji, mogą zamiast podpisu zawierać imię i nazwisko wraz ze stanowiskiem służbowym osoby upoważnionej do ich wydania;
    10) w przypadku ustanowienia pełnomocnika, a także w przypadku gdy strona postępowania działa przez przedstawiciela, wystawiane przez system teleinformatyczny Agencji potwierdzenie złożenia pisma oraz wykonania innej czynności dotyczącej postępowania, a także wystawiane przez ten system zawiadomienie o otrzymaniu pisma w tym systemie oraz potwierdzenie otrzymania tego pisma, otrzymuje odpowiednio pełnomocnik lub przedstawiciel strony postępowania za pomocą tego systemu.
  8. W przypadku gdy kopie dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 2 lit. b, nie zostały dołączone do wniosku złożonego za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji, dokumenty te można złożyć bezpośrednio w jednostce organizacyjnej Agencji albo podmiotu wdrażającego w rozumieniu art. 2 pkt 22 ustawy z dnia 8 lutego 2023 r. o Planie Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 lub nadać w placówce pocztowej operatora pocztowego w rozumieniu art. 3 pkt 12 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896, 1933 i 2042) lub w placówce podmiotu zajmującego się doręczaniem korespondencji na terenie Unii Europejskiej, albo wysłać na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285).
  9. Zawarcie umowy za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji jest dokonywane zgodnie z następującymi regułami:
    1) Agencja albo podmiot wdrażający w rozumieniu art. 2 pkt 22 ustawy z dnia 8 lutego 2023 r. o Planie Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 przekazuje stronie postępowania za pomocą tego systemu pismo zawierające oświadczenie woli zawarcia umowy przez Agencję albo ten podmiot wraz z umową oraz wezwaniem strony postępowania do zawarcia tej umowy;
    2) jeżeli strona postępowania zgadza się na zawarcie umowy, składa oświadczenie woli zawarcia umowy przez ponowne uwierzytelnienie w tym systemie zgodnie z ust. 1 i 2 nie później niż przed upływem 14 dni od dnia otrzymania pisma, o którym mowa w pkt 1;
    3) dniem zawarcia umowy jest data złożenia oświadczenia woli zawarcia umowy przez stronę postępowania.
  10. Przepisu ust. 9 nie stosuje się do sposobu zawierania umowy o objęcie przedsięwzięcia wsparciem z planu rozwojowego w rozumieniu art. 5 pkt 7aa ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju.
  11. W przypadku gdy z przepisów prawa wynika obowiązek wydania, przekazania lub dostarczenia akt spraw objętych postępowaniami, do których mają zastosowanie reguły określone w ust. 7, lub dokumentów składających się na te akta, lub odpisów, wyciągów lub kopii tych dokumentów, do spełnienia tego obowiązku jest wystarczające wydanie, przekazanie lub dostarczenie uwierzytelnionego wydruku elektronicznej kopii tych dokumentów.
  12. Udzielenie pełnomocnictwa w sprawach, w których wniosek jest składany za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji, może być dokonywane za pomocą tego systemu.
  13. Do zgłoszeń, informacji lub innych dokumentów składanych za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji, a także do wymiany korespondencji z podmiotem, który je złożył, przepisy ust. 1-8 i 12 stosuje się odpowiednio, z tym że warunek, o którym mowa w ust. 3, nie ma zastosowania do wymiany tej korespondencji.
  14. Minister właściwy do spraw rozwoju wsi określi, w drodze rozporządzenia, szczegółowe wymagania dotyczące loginu i kodu dostępu do systemu teleinformatycznego Agencji, mając na względzie identyfikację strony postępowania lub podmiotu składającego zgłoszenie, informację lub inny dokument za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji, a także zabezpieczenie przekazywanych danych przed dostępem osób nieuprawnionych.
  15. Minister właściwy do spraw rozwoju wsi może określić, w drodze rozporządzenia, szczegółowe wymagania w zakresie wymiany korespondencji dotyczącej postępowania lub wykonywania innych czynności dotyczących postępowania za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji lub wymiany korespondencji z podmiotem, który złożył zgłoszenie, informację lub inny dokument za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji, mając na względzie wymagania określone w przepisach o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz identyfikację strony postępowania lub tego podmiotu, a także zabezpieczenie przekazywanych danych przed dostępem osób nieuprawnionych.
Poradniki

Numer producenta ARiMR pierwszym krokiem na drodze do uzyskania dofinansowania w ramach LSR 2023-2029

autor: Łukasz Orłowski
sob. 18.01.2025

 

Łukasz Orłowski

Łukasz Orłowski

Założyciel portalu informacyjnego www.dorzeczewisly.pl, fanpage'a LGD na Facebooku i profilu na platformie X (dawniej Twitter). Odpowiada za skuteczną komunikację z mieszkańcami, członkami stowarzyszenia i partnerami oraz promocję działań Lokalnej Grupy Działania - Dorzecze Wisły. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu projektami i komunikacji społecznej, zdobyte podczas wieloletniej pracy w sektorze organizacji pozarządowych. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od stycznia 2009 roku związany jest z LGD – Dorzecze Wisły, gdzie pełni kluczową rolę we wdrażaniu lokalnych strategii rozwoju (w latach 2009-2013, 2014-2020, 2021-2027). Jako dyrektor biura LGD – Dorzecze Wisły jest odpowiedzialny m.in. za: koordynację działań, zarządzanie zespołem, współpracę z innymi organizacjami, budowanie pozytywnego wizerunku LGD.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Ważna informacja dla beneficjentów programu LEADER/RLKS. Zapoznaj się z bazą pytań i odpowiedzi
Poradniki

Ważna informacja dla beneficjentów programu LEADER/RLKS. Zapoznaj się z bazą pytań i odpowiedzi

pt. 24.01.2025
Numer producenta ARiMR pierwszym krokiem na drodze do uzyskania dofinansowania w ramach LSR 2023-2029
Poradniki

Numer producenta ARiMR pierwszym krokiem na drodze do uzyskania dofinansowania w ramach LSR 2023-2029

sob. 18.01.2025
Zamierzasz ubiegać się o dofinansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej? Sprawdź, jak to zrobić
Poradniki

Zamierzasz ubiegać się o dofinansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej? Sprawdź, jak to zrobić

czw. 19.12.2024

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

POPULARNE ARTYKUŁY

  • Trendy
  • Komentarze
  • Najnowszy
Ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2025

Ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2025

wt. 17.06.2025
Harmonogram naborów obowiązujący od dnia 28.06.2024 r. na rok 2024 w ramach LSR 2023-2029

Aktualizacja harmonogramu naborów wniosków w II kwartale 2025 r.

czw. 26.06.2025
Cudze chwalicie swego nie znacie… GMINA RYTWIANY – dlaczego warto ją odwiedzić?

Cudze chwalicie swego nie znacie… GMINA RYTWIANY – dlaczego warto ją odwiedzić?

pt. 26.07.2024
Ogłoszenie o naborze wniosków nr 1/2025

Ogłoszenie o naborze wniosków nr 1/2025

pon. 20.01.2025
Informacja dla interesantów. We wtorek 17 grudnia biuro LGD – DW będzie nieczynne

Biuro Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły nieczynne w dniu 18 lipca 2025 r.

0
Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację

Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację złożonych wniosków

0
Harmonogram naborów obowiązujący od dnia 28.06.2024 r. na rok 2024 w ramach LSR 2023-2029

Aktualizacja harmonogramu naborów wniosków w II kwartale 2025 r.

0
Absolutorium dla Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły za 2024 r.

Absolutorium dla Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły za 2024 r.

0
Informacja dla interesantów. We wtorek 17 grudnia biuro LGD – DW będzie nieczynne

Biuro Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły nieczynne w dniu 18 lipca 2025 r.

śr. 16.07.2025
Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację

Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację złożonych wniosków

śr. 16.07.2025
Harmonogram naborów obowiązujący od dnia 28.06.2024 r. na rok 2024 w ramach LSR 2023-2029

Aktualizacja harmonogramu naborów wniosków w II kwartale 2025 r.

czw. 26.06.2025
Absolutorium dla Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły za 2024 r.

Absolutorium dla Zarządu Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły za 2024 r.

czw. 26.06.2025

PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR NA LATA 2023-2029

PRZEKAŻ NAM 1,5% NA CELE STATUTOWE

Pobierz program PIT

Jeśli popieracie Państwo naszą działalność i idee, które od ponad 15 lat jej przyświecają, gorąco zachęcamy do przekazania 1,5% podatku na rzecz Lokalnej Grupy Działania - Dorzecze Wisły.

KONTAKT

Lokalna Grupa Działania - Dorzecze Wisły

ul. Ruszczańska 27, pok. 110
28-230 Połaniec
tel. / fax 15 8650 216
e-mail: biuro@dorzeczewisly.pl
www.dorzeczewisly.pl

OCEŃ NASZE DORADZTWO

OSTATNIE ARTYKUŁY

Informacja dla interesantów. We wtorek 17 grudnia biuro LGD – DW będzie nieczynne

Biuro Lokalnej Grupy Działania – Dorzecze Wisły nieczynne w dniu 18 lipca 2025 r.

śr. 16.07.2025
Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację

Nabór wniosków nr 3/2025 zakończony. Czas na weryfikację złożonych wniosków

śr. 16.07.2025

SPŁYWY KAJAKOWE

https://youtu.be/UwoXD7rUO78?si=EjNe5mDVjLkcXUJG

Rezerwacja kajaków: tel. 15 865 11 30
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Połańcu

  • Polityka prywatności

© 2008-2025 Lokalna Grupa Działania - Dorzecze Wisły. Wszelkie prawa zastrzeżone. Stronę odwiedziło: 318268 osób.

Witamy spowrotem!

Zaloguj się na swoje konto poniżej

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wprowadź swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail, aby zresetować hasło.

Zaloguj się

Dodaj nową listę odtwarzania

Dostępność

Tryby dostępności

Tryb awaryjny epilepsji
Tłumi kolor i usuwa migotanie
Tryb ten umożliwia osobom cierpiącym na epilepsję bezpieczne korzystanie z serwisu poprzez wyeliminowanie ryzyka napadów padaczkowych wynikających z migających lub mrugających animacji oraz ryzykownych kombinacji kolorystycznych.
Tryb dla niedowidzących
Poprawia wygląd strony internetowej
Ten tryb dostosowuje stronę internetową do wygody użytkowników z wadami wzroku, takimi jak pogarszający się wzrok, widzenie tunelowe, zaćma, jaskra i inne.
Tryb niepełnosprawności poznawczej
Pomaga skupić się na określonej treści
Ten tryb zapewnia różne opcje wspomagające, aby pomóc użytkownikom z zaburzeniami poznawczymi, takimi jak dysleksja, autyzm, CVA i inne, w łatwiejszym skupieniu się na podstawowych elementach witryny.
Tryb przyjazny ADHD
Zmniejsza rozproszenie uwagi i poprawia koncentrację
Ten tryb pomaga użytkownikom z ADHD i zaburzeniami neurorozwojowymi w łatwiejszym czytaniu, przeglądaniu i skupianiu się na głównych elementach witryny, przy jednoczesnym znacznym ograniczeniu czynników rozpraszających.
Tryb ślepoty
Umożliwia korzystanie z witryny za pomocą czytnika ekranu
Ten tryb konfiguruje stronę internetową tak, aby była kompatybilna z czytnikami ekranu, takimi jak JAWS, NVDA, VoiceOver i TalkBack. Czytnik ekranu to oprogramowanie dla niewidomych użytkowników, które jest instalowane na komputerze i smartfonie, a strony internetowe muszą być z nim kompatybilne.

Słownik online

    Czytelne doświadczenie

    Skalowanie treści
    Domyślny
    Lupa tekstu
    Czytelna czcionka
    Przyjazny dla dysleksji
    Zaznacz tytuły
    Zaznacz łącza
    Rozmiar czcionki
    Domyślny
    Wysokość linii
    Domyślny
    Odstępy między literami
    Domyślny
    Wyrównane do lewej
    Wyrównane do środka
    Wyrównane do prawej

    Wizualnie przyjemne wrażenia

    Ciemny kontrast
    Lekki kontrast
    Monochromia
    Wysoki kontrast
    Wysokie nasycenie
    Niskie nasycenie
    Dostosuj kolory tekstu
    Dostosuj kolory tytułu
    Dostosuj kolory tła

    Łatwa orientacja

    Wycisz dźwięki
    Ukryj obrazy
    Wirtualna klawiatura
    Przewodnik czytania
    Zatrzymaj animacje
    Maska do czytania
    Podświetl kursor
    Wyróżnij ostrość
    Duży ciemny kursor
    Duży kursor świetlny
    Czytanie poznawcze
    Klawisze nawigacyjne
    Nawigacja głosowa

    Lokalna Grupa Działania - Dorzecze Wisły

    Accessibility Statement

    • dorzeczewisly.pl
    • Wed 16.07.2025

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over seven different coloring options.
    3. Animations – person with epilepsy can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to

    Brak wyników
    Zobacz wszystkie wyniki
    • Strona główna
    • O nas
      • Biuro LGD
      • Nasze stowarzyszenie
      • Cele stowarzyszenia
      • Czym się zajmujemy?
      • Statut LGD – Dorzecze Wisły
      • Regulaminy
        • Regulamin Pracy Zarządu
        • Regulamin Pracy Rady
        • Regulamin Pracy Komisji Rewizyjnej
        • Regulamin Pracy Biura LGD
        • Regulamin Wyboru Władz Stowarzyszenia
      • Władze stowarzyszenia
      • Członkowie stowarzyszenia
      • Zostań członkiem LGD
      • Składka członkowska
      • Nasze logo
      • Inspektor Ochrony Danych Osobowych
      • Mapa świętokrzyskich LGD
    • Aktualności
    • Realizacja LSR 2023-2029
      • Ogłoszenia o naborze
      • Lokalna Strategia Rozwoju 2023-2029
      • Przedsięwzięcia LSR 2023-2029
        • Tabela przedsięwzięć, wskaźniki
        • Przedsięwzięcie 1.1 Rozbudowa oferty infrastruktury publicznej umożliwiającej rozwój i zagospodarowanie czasu wolnego mieszkańców
        • Przedsięwzięcie 1.2 Aktywizacja i kształtowanie zdrowego trybu życia – realizacja projektów partnerskich
        • Przedsięwzięcie 1.3 Aktywizacja i kształtowanie zdrowego trybu życia i/lub cyfryzacja życia codziennego
        • Przedsięwzięcie 1.4 Kształtowanie liderów życia publicznego i społecznego
        • Przedsięwzięcie 1.5 Wsparcie innowacyjnych inicjatyw oddolnych
        • Przedsięwzięcie 1.6 Wzmocnienie potencjału organizacji pozarządowych
        • Przedsięwzięcie 1.7 Kojarzenie partnerów i animowanie do realizacji wspólnych projektów na rzecz wzmacniania tożsamości lokalnej
        • Przedsięwzięcie 1.8 Zwiększenie oferty spędzania czasu wolnego, integracji i rozwoju dla lokalnej społeczności
        • Przedsięwzięcie 1.9 Rozwój osobisty – wzmacnianie kompetencji i integracja
        • Przedsięwzięcia 1.11 Mała architektura turystyczna
      • Lokalne kryteria wyboru
        • Konkursy – lokalne kryteria wyboru operacji
        • Projekty grantowe – lokalne kryteria wyboru
        • Konkursy z udziałem operacji własnej LGD – lokalne kryteria wyboru operacji
      • Procedury oceny i wyboru
        • Procedura oceny i wyboru operacji w ramach wdrażania LSR na lata 2023-2027
        • Procedura oceny i wyboru grantobiorców
      • Fiszki grantowe
      • Wytyczne Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi
      • Poradniki
      • Pytania i odpowiedzi LSR 2023-2029
      • Ważne dokumenty
        • Umowa ramowa 2024-2029
        • Harmonogram naborów wniosków
        • Plan komunikacji z lokalną społecznością
        • Plan szkoleń LGD – Dorzecze Wisły
        • Sposób wykorzystania środków finansowych
      • Pozostałe
        • Ustawy i rozporządzenia 2023-2027
        • Księga wizualizacji PS WPR 2023-2027
        • Interwencja LEADER 2023-2027
    • Atrakcje turystyczne
    • Linki
      • Centralny System Obsługi Beneficjenta
      • Platforma Usług Elektronicznych
      • Polska Sieć LGD
      • ŚBRR Kielce
      • Wyszukiwarka KRS Online
      • Krajowy Rejestr KGW
      • Rejestr powiązań
      • Baza podatników Vat
      • Baza Przedsiębiorców CEiDG
      • Wyszukiwarka SUDOP
      • Kalkulator wynagrodzeń
      • Archiwalna strona PROW 2014-2020
      • Archiwalna strona PROW 2007-2013
    • Kontakt
      • Napisz do Nas
      • Zapisz się do Newslettera

    © 2008-2025 Lokalna Grupa Działania - Dorzecze Wisły. Wszelkie prawa zastrzeżone. Stronę odwiedziło: 318268 osób.